marți, 21 august 2007

Vineri - am plecat in mini-vacata la bunici, care au fost incantati sa ma vada. Drumul a fost bun, am dormit tot timpul. Fiindca acum cateva zile m-am invatat sa dorm in patul meu, au instalat un pat provizoriu. Avea forma unui mic trec cu animalute de jur imprejur. Din nefericire, in aceasta seara am decis sa enervez pe toata lumea si nu am vrut sa dorm de accea mi-am petrecut noaptea in landou. O noapte grea, dupa o noua tura de tratament cu ceai pt burtica.

Sambata - a fost o zi de odihna pt toata familia. Am petrecut-o in familie pe marginea piscinei.

Duminica - o zi insorita. Toata lumea s-a ocupat de mine, ziua am fost foarte cuminte. Dar sara am refuzat sa dorm. Mami a dormit doar 2 ore spre dimineata. Am adomit abia la ora 4.




Luni - mami e foarte obosita si papi s-a intors la munca. Eu am dormit dupa-amiaza bine si seara m-a durut iar burtica. Dar tati m-a pus cu burtica pe burta lui. O pozitie care mi-a placut foarte mult, m-a linistit si am adormit. Noapte de luni spre marti am adormit abia dupa biberonul de la ora 4,30.